Greenfee Kalix GK

9-hålsrunda 200 SEK

Pay'n'Play 450 SEK

Säsongsgreenfee 1000 SEK**

*Juniorer upp t.o.m 16 år, som är medlem i en golfklubb ansluten till Norr- och västerbottensgolfförbund, NVGF spelar för 0 SEK.

** Golfare som har löst fullständig spelrätt på sin hemmaklubb samt inte är bosatt inom Kalix Kommun har möjlighet att lösa Säsongsgreenfee och får då spela obegränsat antal rundor vid Kalix GK.

Betalning gör enklast genom swish (123 458 43 14) märk gärna eran betalning med SG följt av golfid. Aktivering sker inom 2 vardagar från det att betalning nått Kalix GK.

Vid provisoriska greener gäller rabatterad greenfee, se uppgifter vid klubbhuset.

OBS!

Spelare ska alltid kunna uppvisa golf-ID eller annan iD-handling och i förekommande fall även bevis på betald greenfee. Klubben utför regelbundna avgiftskontroller på banan.

När klubbhuset är öppet går det bra att betala med kort, swish eller kontant.

När klubbhuset är stängt sker betalning via swish, se uppgifter vid klubbhuset.
Obs! Vid inbetalning via Swish ska betalningen märkas med ert Golf-ID.

Går ni ut tidigt, innan klubbhuset har öppnat, kan ni betala efter rundan när klubbhuset är bemannat.

Kalix Golfklubb
Nyborgsvägen 175