Kontakter

Ni hittar här viktiga kontakter både inom och utanför klubben. På så sätt kan ni få ytterligare information från personer som vet mer om respektive område.

För golfklubben finner ni kontaktuppgifter för styrelsemedlemmarna, valberedningen och revisorer och för golfbolaget finner ni styrelsemedlemmarnas kontaktuppgifter.

Vill ni förmedla någon intressant nyhet eller någon bra bild som berör golfversamheten i Kalix så når ni redaktörerna via listan under Redaktörer.

Våra partners finns så klart med eftersom de bidrar till att vi kan hålla oss med en förstklassig golfbana.

Vi slår ett slag för turismen i övrigt i regionen genom att samverka med den turistiska verksamheten.

Ni som vill underhålla golfsvingen under vinterhalvåret kan göra det genom att träna i en förstklassig golfsimulator. Läs mer om det under menyn Golfsimulatorn.

Kalix Golfklubb
Nyborgsvägen 175